Parteneri

Partenerii noștri sunt companii care au înțeles importanța implicării în susținerea educației. Societatea care își promovează elitele este mediul ideal pentru afaceri durabile.

img12

Emag

Emag

Lansat în 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul şi produse de birotică, eMAG se numără printre creatorii pieţei de comerţ online din România. Adaptarea permanentă a serviciilor la realităţile pieţei şi orientarea către client au propulsat şi au menţinut eMAG în poziţia de lider constant al pieţei, ajungând în prezent cel mai mare retailer naţional de produse IT. eMAG are un portofoliu în care se regăsesc atât produse şi soluţii IT şi de comunicaţii, cât şi echipamente electronice şi electrocasnice. Oferta eMAG se extinde permanent cu noi categorii atât în portofoliul propriu, cât şi în eMAG Marketplace, prima platformă online din România care grupează mai mulţi retaileri. Compania operează magazinul www.emag.ro precum şi zece showroom-uri în Bucureşti, Iaşi, Ploieşti, Cluj, Timişoara, Constanţa, Craiova, Brașov, Galați și Oradea.

img12

Network One Dist...

Network One Distribution

Network One Distribution este lider pe piața românească de distribuție a produselor electro-IT. Este constituită integral din capital românesc, cu un număr de peste 1500 revânzători activi și este furnizor important al rețelelor de retail locale (Flanco, Domo, Carrefour, Romtelecom, Vodafone etc.). Network One Distribution va continua și dezvoltarea pe segmentele de produse electronice, electrocasnice și birotică, introduse în ofertă în ultimii trei ani.

img12

Banca Comerciala...

Banca Comerciala Romana (BCR)

Banca Comerciala Romana (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, pensiilor private si a băncilor de locuinţe. BCR este banca Nr.1 în România după valoareaactivelor (14,4 mld EUR), banca Nr.1 după numărul de clienţi şi banca Nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principală instituţie cu care fac banking. BCR oferă gama completă de produse şi servicii financiare prin intermediul unei reţele de 22 de centre de afaceri si 23 de birouri mobile dedicate companiilor şi 538 de unităţi retail localizate în majoritatea oraşelor din întreaga ţară cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca Nr.1 din România pe piaţa tranzacţiilor bancare, clienţii BCR având la dispoziţie cea mai mare reţea naţională de ATM – aproape 2.000 de bancomate şi POS – 13.500 de terminale pentru plată cu cardul la comercianţi, precum şi servicii complete de Internet banking, Mobile Banking, Phone-banking şi E-commerce.

img12

Deloitte

Deloitte

Deloitte Romania is a leading professional services organisations delivering world-class assurance and advisory, tax, consulting and financial advisory services. The practice serves many of the country’s largest companies, public institutions, and successful, fast-growing companies.

We provide Audit & Advisory, Enterprise Risk, Tax, Legal, Grants & Incentives, Financial Advisory, Consulting services to public and private clients spanning multiple industries. With a globally connected network of member firms in more than 150 countries, Deloitte brings world class capabilities and deep local expertise to help clients succeed wherever they operate.

Our internationally experienced professionals strive to deliver seamless, consistent services wherever our clients operate.

Deloitte Romania employs around 500 people with offices in Bucharest, Timisoara and Cluj-Napoca. Our Romanian practice is part of our regional firm, Deloitte Central Europe, a member of our international organisation, Deloitte Touche Tohmatsu Limited.

img12

Conversion

Conversion

Conversion este cel mai mare furnizor de servicii de performance marketing din România, numărând peste 30 de specialiști în inginerie, design și marketing online, ce lucrează pentru mai mult de 100 de clienți printre care eMAG (România, Bulgaria și Ungaria), Oriflame (14 țări), OLX (România și Bulgaria), Volksbank, Flanco, Banca Transilvania și Autovit.ro. Conversion deține profitshare.ro, platforma de marketing afiliat cu cele mai mari vânzări din România și conectoo.ro, unul dintre principalii furnizori de servicii de e-mail marketing și soluții de loializare. Cu o cifra de afaceri de peste 3 milioane de euro in 2013 și proiecte de extindere în afara granițelor țării, Conversion își propune să devină principalul aliat al clienților pentru dezvoltarea business-urilor acestora în mediul online.

img12

Flanco

Flanco

Flanco este unul dintre cei mai importanți retaileri autohtoni de produse IT&C, electronice și electrocasnice. Compania operează o rețea de magazine în cele mai importante regiuni comerciale ale țării.

Strategia companiei constă în consolidarea poziției deținute pe piața locală, prin dezvoltarea rețelei Flanco în toate regiunile țării și printr-o continuă îmbunătățire a performanțelor obținute de către magazinele Flanco.

Flanco vine în întâmpinarea consumatorilor cu cea mai bună ofertă de produse, pachete de creditare avantajoase și o gamă extinsă de servicii, compania oferind astfel soluții complete și special create pentru întreaga familie.

img12

Depanero

Depanero

Depanero are ca principală activitate oferirea serviciilor de tip garanție și post-garanție, spre satisfacerea clienților săi și a celor mai înalte standarde de calitate. Structura Depanero este bazată pe fostul departament de service eMAG – cel mai mare retailer online din România – și beneficiază de 10 ani experiență în oferirea de suport tehnic clienților eMAG.

img12

Conviv Media

Conviv Media

Înființată în 2007, Conviv Media este o agenție independentă de marketing care a devenit în scurt timp alegerea preferată a clienților atât de pe piața locală, cât și din regiune (Bulgaria, Serbia, Croația sau Slovenia). În cei șase ani de existență, Conviv Media a obținut experiența organizării celor mai reușite evenimente (în număr de peste 200), fie ele corporate, lansări, expoziții, road-show-uri, teambuildinguri sau petreceri de firmă. Conviv Media s-a specializat în furnizarea de servicii de BTL, ATL și de creație, acceptând provocarea de a livra de fiecare dată concepte ingenioase pentru clienții săi, firme cu branduri de renume sau companii aflate la început de drum în lumea afacerilor.

img12

SmartPoint

SmartPoint

Înfiinţată în 2005, SmartPoint este cea mai mare agenție independentă de consultanţă în comunicare din România și gestionează conturi precum: Banca Românească, BenQ, CISCO, eMAG, Epson, IDM Club, Kingston Technology, L’Oréal Paris, Mio, Miele, NVIDIA, Nordeus, Sage, Sony, UPS, Reckitt Benckiser, TP-LINK, Playstation, Hemofarm, KDF Energy. Agenția oferă clienților săi servicii integrate de comunicare, de la PR, creație, conținut digital și dezvoltarea de aplicații interactive. SmartPoint derulează operaţiuni la nivel regional în Bosnia si Herzegovina, Bulgaria, Croaţia, Serbia şi Slovenia. Printre conturile regionale se numără: Cisco, Epson, Kingston, NVIDIA, Reckitt Benckiser, TP-LINK.

img12

ID Learning

ID Learning

De aproape 10 ani îi sprijinim pe cei care vor să învețe despre ei, pentru a obține performanțe. Suntem orientați către soluții inovative, eficiente și integrate, care duc la schimbări „din interior către exterior”.​ Țintim să realizăm toate aceasta împreună cu clienții noștri prin servicii de training, evaluare, consultanță, coaching, team buildin​g și ​programe de dezvoltare personală.

img12

Banca Transilvania

Banca Transilvania

Banca Transilvania (BT) este Banca Oamenilor Întreprinzători din România. Banca se clasează pe poziția a 3-a în topul băncilor din România, în funcție de active. Misiunea Băncii Transilvania este aceea de a sprijini dezvoltarea mediului de afaceri, prin produse și servicii inovatoare, oferite cu profesionalism.
Istoria BT a început în Cluj-Napoca, în 1994, la inițiativa unor oameni de afaceri din Cluj. Ideea a fost aceea de a crea o bancă locală, un brand de Cluj. Spiritul antreprenorial al fondatorilor a determinat consolidarea poziției Băncii Transilvania, într-o primă etapă în Cluj și, ulterior, la nivel regional și național. Banca și-a orientat la început activitatea spre sectorul IMM și, datorită cererii pieței, în scurt timp aceasta a început să se dedice și domeniului retail. În anul 1997, Banca Transilvania a devenit prima instituție bancară din România care a fost cotată la Bursa de Valori București.
Strategia băncii este susținută de acționari puternici, precum: Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare, care deține 15% din capitalul social, și IFC - Divizia de investiții a Băncii Mondiale.